TAHNIAHLiyana Jasmay Kini Bertudung

TAHNIAHLiyana Jasmay Kini Bertudung - Hallo sahabat Khabar Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul TAHNIAHLiyana Jasmay Kini Bertudung, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : TAHNIAHLiyana Jasmay Kini Bertudung
link : TAHNIAHLiyana Jasmay Kini Bertudung

Baca juga


TAHNIAHLiyana Jasmay Kini Bertudung

TAHNIAHLiyana Jasmay Kini Bertudung

Alhamdulillah. Jutaan tahniah diucapkan kepada Liyana Jasmay yang kini telah pun bertudung. Penghijrahan ini sudah pastinya amat menggembirakan suami dan juga keluarga Liyana Jasmay. Liyana Jasmay sendiri telah memuatnaik gambarnya memaki tudung di Instagram dan telah menerima ucapan tahniah dan kesyukuran daripada para peminatnya.

liyana jasmay bertudung

Kata Liyana Jasmay:-

Sudah lama saya berfikir untuk mengambil keputusan ini (bertudung). Tetapi hari ini, ia akhirnya terdetik di hati dan saya juga panjangkan hal ini kepada mama. Mama menyambut baik dan berkata, kalau hati bulat ingin berbuat begitu, maka teruskan. Suami juga memanjat kesyukuran atas keputusan ini

liyana jasmay bertudung

Tahniah sekali lagi diucapkan. Semoga Liyana Jasmay terus istiqamah. All the best and good luck. Sumber Berita Harian.

[jetpack-related-posts]

Sumber: Beautifulnara

Similar posts


First Appear On Online News Malaysia

Appear first on Khabar Malaysia


Demikianlah Artikel TAHNIAHLiyana Jasmay Kini Bertudung

Sekianlah artikel TAHNIAHLiyana Jasmay Kini Bertudung kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel TAHNIAHLiyana Jasmay Kini Bertudung dengan alamat link https://malaysiaitu.blogspot.com/2017/07/tahniahliyana-jasmay-kini-bertudung.html

0 Response to "TAHNIAHLiyana Jasmay Kini Bertudung"

Posting Komentar

wdcfawqafwef