“Tak mahu laki orang, duda, dan ex-gay, saya saiz model, tak masak, ada master, kerja 5k” – Ini status cari jodoh paling direct kami pernah baca. Mungkinkah wanita ini jodoh anda?

“Tak mahu laki orang, duda, dan ex-gay, saya saiz model, tak masak, ada master, kerja 5k” – Ini status cari jodoh paling direct kami pernah baca. Mungkinkah wanita ini jodoh anda? - Hallo sahabat Khabar Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul “Tak mahu laki orang, duda, dan ex-gay, saya saiz model, tak masak, ada master, kerja 5k” – Ini status cari jodoh paling direct kami pernah baca. Mungkinkah wanita ini jodoh anda?, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : “Tak mahu laki orang, duda, dan ex-gay, saya saiz model, tak masak, ada master, kerja 5k” – Ini status cari jodoh paling direct kami pernah baca. Mungkinkah wanita ini jodoh anda?
link : “Tak mahu laki orang, duda, dan ex-gay, saya saiz model, tak masak, ada master, kerja 5k” – Ini status cari jodoh paling direct kami pernah baca. Mungkinkah wanita ini jodoh anda?

Baca juga


“Tak mahu laki orang, duda, dan ex-gay, saya saiz model, tak masak, ada master, kerja 5k” – Ini status cari jodoh paling direct kami pernah baca. Mungkinkah wanita ini jodoh anda?

"Tak mahu laki orang, duda, dan ex-gay, saya saiz model, tak masak, ada master, kerja 5k" - Ini status cari jodoh paling direct kami pernah baca. Mungkinkah wanita ini jodoh anda?

“Tak mahu laki orang, duda, dan ex-gay, saya saiz model, tak masak, ada master, kerja 5k” – Ini status cari jodoh paling direct kami pernah baca. Mungkinkah wanita ini jodoh anda?

Mungkin sudah ‘penat’ menanti jodoh yang tak kunjung tiba, seorang wanita nekad memuatnaik satu status di Facebook bagi mewar-warkan dirinya sedang mencari pasangan hidup.

Apa yang menarik perhatian netizen ialah status wanita tersebut yang berterus terang  tentang dirinya dan ciri-ciri jodoh yang dikehendaki. Okay yang single dekat luar sana boleh try! Moga berjaya sis!

Moga sis ini jumpa jodoh yang dicari, ramai je sebenarnya yang single itu.

Sumber : Pana Junji

Via: Oh Bulan

Loading...

First Appear On Online News Malaysia

Appear first on Khabar Malaysia


Demikianlah Artikel “Tak mahu laki orang, duda, dan ex-gay, saya saiz model, tak masak, ada master, kerja 5k” – Ini status cari jodoh paling direct kami pernah baca. Mungkinkah wanita ini jodoh anda?

Sekianlah artikel “Tak mahu laki orang, duda, dan ex-gay, saya saiz model, tak masak, ada master, kerja 5k” – Ini status cari jodoh paling direct kami pernah baca. Mungkinkah wanita ini jodoh anda? kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel “Tak mahu laki orang, duda, dan ex-gay, saya saiz model, tak masak, ada master, kerja 5k” – Ini status cari jodoh paling direct kami pernah baca. Mungkinkah wanita ini jodoh anda? dengan alamat link https://malaysiaitu.blogspot.com/2017/07/tak-mahu-laki-orang-duda-dan-ex-gay.html

0 Response to "“Tak mahu laki orang, duda, dan ex-gay, saya saiz model, tak masak, ada master, kerja 5k” – Ini status cari jodoh paling direct kami pernah baca. Mungkinkah wanita ini jodoh anda?"

Posting Komentar

wdcfawqafwef