Video: “Anak lembu ini adalah jelmaan suami saya yang telah meninggal dunia”

Video: “Anak lembu ini adalah jelmaan suami saya yang telah meninggal dunia” - Hallo sahabat Khabar Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Video: “Anak lembu ini adalah jelmaan suami saya yang telah meninggal dunia”, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Video: “Anak lembu ini adalah jelmaan suami saya yang telah meninggal dunia”
link : Video: “Anak lembu ini adalah jelmaan suami saya yang telah meninggal dunia”

Baca juga


Video: “Anak lembu ini adalah jelmaan suami saya yang telah meninggal dunia”

MEDIA sosial Kemboja dikejutkan dengan dakwaan seorang wanita yang mempercayai anak lembu yang dijaganya sekarang adalah jelmaan semula daripada suaminya yang telah meninggal dunia.

Video: "Anak lembu ini adalah jelmaan suami saya yang telah meninggal dunia"

Video: “Anak lembu ini adalah jelmaan suami saya yang telah meninggal dunia”

Khim Hang berkata, anak lembu yang dilahirkan sekitar Mac lalu berkelakuan seperti suaminya, Tol Khut, yang sudah meninggal dunia lebih setahun lalu.

“Saya percaya anak lembu ini adalah suami saya kerana apa saya dibuatnya sama seperti dilakukan suami ketika dia masih hidup,” katanya dipetik agensi berita Reuters.

Rumahnya yang terletak di timur laut wilayah Kratie kini sering dikunjungi ratusan orang yang ingin melihat anak lembu berkenaan.

 

“Saya fikir agak luar biasa melihat lembu naik ke rumah seperti ini. Jadi saya datang ke sini untuk melihat dengan mata saya sendiri,” kata Thach Vin.

Apabila berada di dalam rumah itu, anak lembu tersebut akan diberi makan, dimandikan dan dibiarkan tidur dengan beralaskan sebuah bantal gebu milik Tol Khut.

Kira-kira 95 peratus rakyat Kemboja beragama Buddha dan mereka percaya roh seseorang itu akan dijelmakan semula selepas kematian.

“Saya akan sentiasa menjaga anak lembu ini sepanjang hayat saya,” kata Khim Hang. 

Sumber: MYNEWSHUB.CC

Loading...

First Appear On Online News Malaysia

Appear first on Khabar Malaysia


Demikianlah Artikel Video: “Anak lembu ini adalah jelmaan suami saya yang telah meninggal dunia”

Sekianlah artikel Video: “Anak lembu ini adalah jelmaan suami saya yang telah meninggal dunia” kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Video: “Anak lembu ini adalah jelmaan suami saya yang telah meninggal dunia” dengan alamat link https://malaysiaitu.blogspot.com/2017/07/video-anak-lembu-ini-adalah-jelmaan.html

0 Response to "Video: “Anak lembu ini adalah jelmaan suami saya yang telah meninggal dunia”"

Posting Komentar

wdcfawqafwef