Video kecut perut pembonceng Superbike terbang selepas langgar bonet kereta

Video kecut perut pembonceng Superbike terbang selepas langgar bonet kereta - Hallo sahabat Khabar Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Video kecut perut pembonceng Superbike terbang selepas langgar bonet kereta, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Video kecut perut pembonceng Superbike terbang selepas langgar bonet kereta
link : Video kecut perut pembonceng Superbike terbang selepas langgar bonet kereta

Baca juga


Video kecut perut pembonceng Superbike terbang selepas langgar bonet kereta

LAGI kemalangan ngeri melibatkan penunggang dan pembonceng motosikal berkuasa tinggi berlaku di Singapura menghala Johor Bahru.

Menerusi video yang tular di media social kelihatan motosikal berkenaan memecut laju sebelum menghentam belakang sebuah kereta yang berhenti di lorong paling kanan dipercayai mengalami kerosakan.

Sumber: MStar

Loading...

First Appear On Online News Malaysia

Appear first on Khabar Malaysia


Demikianlah Artikel Video kecut perut pembonceng Superbike terbang selepas langgar bonet kereta

Sekianlah artikel Video kecut perut pembonceng Superbike terbang selepas langgar bonet kereta kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Video kecut perut pembonceng Superbike terbang selepas langgar bonet kereta dengan alamat link https://malaysiaitu.blogspot.com/2017/07/video-kecut-perut-pembonceng-superbike.html

0 Response to "Video kecut perut pembonceng Superbike terbang selepas langgar bonet kereta"

Posting Komentar

wdcfawqafwef