(Video) Penampakan ‘Hantu’ Di Tengah Jambatan Kedua?

(Video) Penampakan ‘Hantu’ Di Tengah Jambatan Kedua? - Hallo sahabat Khabar Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul (Video) Penampakan ‘Hantu’ Di Tengah Jambatan Kedua?, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : (Video) Penampakan ‘Hantu’ Di Tengah Jambatan Kedua?
link : (Video) Penampakan ‘Hantu’ Di Tengah Jambatan Kedua?

Baca juga


(Video) Penampakan ‘Hantu’ Di Tengah Jambatan Kedua?

 
Segelintir penduduk Pulau Pinang gempar selepas viral sebuah video yang mengatakan penampakan ‘hantu’ di tengah-tengah Jambatan kedua Pulau Pinang, Jambatan Sultan Abdul Halim Shah.

Rakaman yang tidak beberapa jelas tersebut menunjukkan foto sesuatu berbungkus putih namun sampai ke hari ini kebenarannya tidak dapat dipastikan manakala tarikh video tersebut dimuat naik tidak deketahui.

Jom tonton rakaman di bawah:

pendapat anda? Gambar ‘hantu’ tu sebenarnya tiang atau ianya sekadar edit sahaja?

sumber:  laicikang


First Appear On Online News Malaysia

Appear first on Khabar Malaysia


Demikianlah Artikel (Video) Penampakan ‘Hantu’ Di Tengah Jambatan Kedua?

Sekianlah artikel (Video) Penampakan ‘Hantu’ Di Tengah Jambatan Kedua? kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel (Video) Penampakan ‘Hantu’ Di Tengah Jambatan Kedua? dengan alamat link https://malaysiaitu.blogspot.com/2017/07/video-penampakan-hantu-di-tengah.html

0 Response to "(Video) Penampakan ‘Hantu’ Di Tengah Jambatan Kedua?"

Posting Komentar

wdcfawqafwef