Video: Pencuri menyamar jadi hantu untuk lepasi CCTV, namun tertangkap jua akhirnya

Video: Pencuri menyamar jadi hantu untuk lepasi CCTV, namun tertangkap jua akhirnya - Hallo sahabat Khabar Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Video: Pencuri menyamar jadi hantu untuk lepasi CCTV, namun tertangkap jua akhirnya, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Video: Pencuri menyamar jadi hantu untuk lepasi CCTV, namun tertangkap jua akhirnya
link : Video: Pencuri menyamar jadi hantu untuk lepasi CCTV, namun tertangkap jua akhirnya

Baca juga


Video: Pencuri menyamar jadi hantu untuk lepasi CCTV, namun tertangkap jua akhirnya

Video: Pencuri menyamar jadi hantu untuk lepasi CCTV, namun tertangkap jua akhirnya

Video: Pencuri menyamar jadi hantu untuk lepasi CCTV, namun tertangkap jua akhirnya

Seorang pencuri menjadi popular di China selepas videonya menyamar jadi hantu ketika cubaan mencuri menjadi viral di media sosial negara itu.

Bagaimanapun, lelaki itu tetap tertangkap biarpun sudah menyamar.

Rakaman CCTV di dalam rumah di sebuah rumah di Jinjiang, wilayah Fujian, memaparkan pencuri itu menjenguk kepalanya di satu sudut selepas menaiki tangga dan terlihat ada kamera yang sedang memerhati.

Cuba menjadi ‘cerdik’, lelaki terbabit kembali semula 20 minit kemudian dengan memakai pakaian putih seperti hantu bagi memperbodohkan kamera dan bergerak perlahan-lahan dihadapan peranti perakam itu.

Polis mendapati lelaki itu mempunyai penyamaran ‘genius’ itu dengan memotong kain langsir di tingkat pertama. Bagaimanapun, CCTV terlebih dahulu merakam wajah lelaki berkenaan sebelum dia menyamar.

Polis berjaya menangkap pencuri itu dan mendapati dia gagal melarikan apa-apa barang dari barangan tersebut.

Bagaimanapun, dia mengaku terhadap beberapa kesalahan lampaunya sebelum ini.

Sumber: SK

Loading...

First Appear On Online News Malaysia

Appear first on Khabar Malaysia


Demikianlah Artikel Video: Pencuri menyamar jadi hantu untuk lepasi CCTV, namun tertangkap jua akhirnya

Sekianlah artikel Video: Pencuri menyamar jadi hantu untuk lepasi CCTV, namun tertangkap jua akhirnya kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Video: Pencuri menyamar jadi hantu untuk lepasi CCTV, namun tertangkap jua akhirnya dengan alamat link https://malaysiaitu.blogspot.com/2017/07/video-pencuri-menyamar-jadi-hantu-untuk_25.html

0 Response to "Video: Pencuri menyamar jadi hantu untuk lepasi CCTV, namun tertangkap jua akhirnya"

Posting Komentar

wdcfawqafwef