(VIDEO) Tindakan Lelaki Yang Meraba Alat Sulit Pembonceng Wanita Ketika Menaiki Motosikal Dikecam Netizen

(VIDEO) Tindakan Lelaki Yang Meraba Alat Sulit Pembonceng Wanita Ketika Menaiki Motosikal Dikecam Netizen - Hallo sahabat Khabar Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul (VIDEO) Tindakan Lelaki Yang Meraba Alat Sulit Pembonceng Wanita Ketika Menaiki Motosikal Dikecam Netizen, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : (VIDEO) Tindakan Lelaki Yang Meraba Alat Sulit Pembonceng Wanita Ketika Menaiki Motosikal Dikecam Netizen
link : (VIDEO) Tindakan Lelaki Yang Meraba Alat Sulit Pembonceng Wanita Ketika Menaiki Motosikal Dikecam Netizen

Baca juga


(VIDEO) Tindakan Lelaki Yang Meraba Alat Sulit Pembonceng Wanita Ketika Menaiki Motosikal Dikecam Netizen


Sebuah rakaman video yang menunjukkan seorang lelaki sedang membuat sesuatu menggunakan tangan di bahagian sulit pemboncengnya iaitu seorang wanita jadi tontonan netizen di media sosial.

Rakaman video tersebut telah dimuat naik oleh seorang lelaki yang bernama Putra Wiyasa yang turut menasihatkan orang ramai agar tidak bertindak seperti mana lelaki yang berada di atas motosikal itu lakukan terhadap pemboncengnya yang dipercayai kekasihnya.

Menurut Putra, orang ramai seharusnya berhati-hati ketika menaiki motosikal dan perlu menjaga tindak-tinduk yang semestinya akan dilihat oleh orang ramai dan juga pengguna jalan raya yang lain.


Tindakan lelaki terbabit telah mendapat kecaman hebat dari netizen yang berpendapat tindakan sebegitu sangat memalukan dan telah menjatuhkan maruah lelaki itu sendiri kerana rakaman tersebut jadi tular dan ditonton oleh ribuan orang.

Lokasi kejadian dipercayai berlaku di bandar Denspasar, Indonesia. - www.koleksiviral.com


First Appear On Online News Malaysia

Appear first on Khabar Malaysia


Demikianlah Artikel (VIDEO) Tindakan Lelaki Yang Meraba Alat Sulit Pembonceng Wanita Ketika Menaiki Motosikal Dikecam Netizen

Sekianlah artikel (VIDEO) Tindakan Lelaki Yang Meraba Alat Sulit Pembonceng Wanita Ketika Menaiki Motosikal Dikecam Netizen kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel (VIDEO) Tindakan Lelaki Yang Meraba Alat Sulit Pembonceng Wanita Ketika Menaiki Motosikal Dikecam Netizen dengan alamat link https://malaysiaitu.blogspot.com/2017/07/video-tindakan-lelaki-yang-meraba-alat.html

0 Response to "(VIDEO) Tindakan Lelaki Yang Meraba Alat Sulit Pembonceng Wanita Ketika Menaiki Motosikal Dikecam Netizen"

Posting Komentar

wdcfawqafwef