(VIDEO) Wanita Mengandung 8 Bulan Bersalin Atas Jalan Raya Selepas Terlibat Dalam Kemalangan Motorsikal Bersama Suami Dan Dua Orang Anaknya..

(VIDEO) Wanita Mengandung 8 Bulan Bersalin Atas Jalan Raya Selepas Terlibat Dalam Kemalangan Motorsikal Bersama Suami Dan Dua Orang Anaknya.. - Hallo sahabat Khabar Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul (VIDEO) Wanita Mengandung 8 Bulan Bersalin Atas Jalan Raya Selepas Terlibat Dalam Kemalangan Motorsikal Bersama Suami Dan Dua Orang Anaknya.., kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : (VIDEO) Wanita Mengandung 8 Bulan Bersalin Atas Jalan Raya Selepas Terlibat Dalam Kemalangan Motorsikal Bersama Suami Dan Dua Orang Anaknya..
link : (VIDEO) Wanita Mengandung 8 Bulan Bersalin Atas Jalan Raya Selepas Terlibat Dalam Kemalangan Motorsikal Bersama Suami Dan Dua Orang Anaknya..

Baca juga


(VIDEO) Wanita Mengandung 8 Bulan Bersalin Atas Jalan Raya Selepas Terlibat Dalam Kemalangan Motorsikal Bersama Suami Dan Dua Orang Anaknya..

NARATHIWAT- Seorang wanita, Fatimah Matseng, 27, bersalin atas jalan raya selepas motosikal yang dinaikinya terlibat dalam kemalangan lapor Berita Harian.
Kejadian berlaku pada jam 2 petang di Kg Banggol Renab, Ranget, Narathiwat, Selatan Thailand.

Mangsa menaiki motosikal bersama suami , anak lelaki 2.5 tahun , anak perempuan 1.5 tahun dan sedang hamil 8 bulan lebih .
Apabila tiba di tempat kejadian bertembung dengan sebuah motosikal nasib baik anak-anaknya dan suami hanya mendapat cedera ringan.

Dan semua di hantar Ke hospital Ranget Narathiwat. Kedua-dua bayi perempuan dan ibu, selamat. -Pen Merah Press.

VIDEO:




First Appear On Online News Malaysia

Appear first on Khabar Malaysia


Demikianlah Artikel (VIDEO) Wanita Mengandung 8 Bulan Bersalin Atas Jalan Raya Selepas Terlibat Dalam Kemalangan Motorsikal Bersama Suami Dan Dua Orang Anaknya..

Sekianlah artikel (VIDEO) Wanita Mengandung 8 Bulan Bersalin Atas Jalan Raya Selepas Terlibat Dalam Kemalangan Motorsikal Bersama Suami Dan Dua Orang Anaknya.. kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel (VIDEO) Wanita Mengandung 8 Bulan Bersalin Atas Jalan Raya Selepas Terlibat Dalam Kemalangan Motorsikal Bersama Suami Dan Dua Orang Anaknya.. dengan alamat link https://malaysiaitu.blogspot.com/2017/07/video-wanita-mengandung-8-bulan.html

0 Response to "(VIDEO) Wanita Mengandung 8 Bulan Bersalin Atas Jalan Raya Selepas Terlibat Dalam Kemalangan Motorsikal Bersama Suami Dan Dua Orang Anaknya.."

Posting Komentar

wdcfawqafwef