Wajah Sizuka Bersama Nobita Watak Kartun Doraemon Di Dalam Dunia Sebenar

Wajah Sizuka Bersama Nobita Watak Kartun Doraemon Di Dalam Dunia Sebenar - Hallo sahabat Khabar Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Wajah Sizuka Bersama Nobita Watak Kartun Doraemon Di Dalam Dunia Sebenar, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Wajah Sizuka Bersama Nobita Watak Kartun Doraemon Di Dalam Dunia Sebenar
link : Wajah Sizuka Bersama Nobita Watak Kartun Doraemon Di Dalam Dunia Sebenar

Baca juga


Wajah Sizuka Bersama Nobita Watak Kartun Doraemon Di Dalam Dunia Sebenar

Ramai tahu cerita Doraemon yang merupakan watak kartun yang sangat popular dan segar di ingatan sehingga hari ini di Vietnam, sebuah filem pendek Doraemon dihasilkan ke dunia nyata. Menariknya, watak Shizuka di dalam filem ini turut mendapat maklum balas positif daripada peminat siri animasi ini.

Nguyen My Huyen yang memegang watak sebagai Shizuka ini merupakan seorang gadis berusia 18 tahun dan merupakan seorang pelajar kolej di Hanoi, Vietnam.

Berdasarkan respon orang ramai, ramai yang beranggapan bahawa beliau sememangnya layak memegang watak Shizuka dalam sebuah filem pendek Doraemon dan is telahpun ditayangkan beberapa bulan lalu di negara itu.


First Appear On Online News Malaysia

Appear first on Khabar Malaysia


Demikianlah Artikel Wajah Sizuka Bersama Nobita Watak Kartun Doraemon Di Dalam Dunia Sebenar

Sekianlah artikel Wajah Sizuka Bersama Nobita Watak Kartun Doraemon Di Dalam Dunia Sebenar kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Wajah Sizuka Bersama Nobita Watak Kartun Doraemon Di Dalam Dunia Sebenar dengan alamat link https://malaysiaitu.blogspot.com/2017/07/wajah-sizuka-bersama-nobita-watak.html

0 Response to "Wajah Sizuka Bersama Nobita Watak Kartun Doraemon Di Dalam Dunia Sebenar"

Posting Komentar

wdcfawqafwef