Ibu Pejabat Baru Google Di London Bakal Mempunyai Taman Di Atas Bumbung

Ibu Pejabat Baru Google Di London Bakal Mempunyai Taman Di Atas Bumbung - Hallo sahabat Khabar Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Ibu Pejabat Baru Google Di London Bakal Mempunyai Taman Di Atas Bumbung, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Ibu Pejabat Baru Google Di London Bakal Mempunyai Taman Di Atas Bumbung
link : Ibu Pejabat Baru Google Di London Bakal Mempunyai Taman Di Atas Bumbung

Baca juga


Ibu Pejabat Baru Google Di London Bakal Mempunyai Taman Di Atas Bumbung

Adalah sukar untuk menghalang diri dari tidak menggunakan perkhidmatan yang ditawarkan oleh Google sekarang. Setiap faset kehidupan seharian akan menjadi lebih mudah sekiranya menggunakan perkhidmatan yang ditawarkan gergasi teknologi ini. Ia kini di tempat kedua di belakang Apple sebagai syarikat dengan jenama paling berharga di dunia.

Seperti Apple, Google sentiasa mengembangkan empayar dan untuk itu sebuah ibu pejabat baru diperlukan di tengah-tengah kota London. Rekaan pejabat terbaru mereka yang terletak di berhampiran King’s Cross diperlihatkan baru-baru ini. Ia direka oleh firma Heatherwick dan BIG.

Pejabat seluas 93000 meter persegi ini mempunyai sebuah taman hijau yang terletak di atas bumbung. Dengan adanya paru-paru hijau ini, 7000 pekerja kelak mempunyai ruang untuk berehat menghirup udara segar. Ini adalah rekaan kedua yang dicadangkan selepas rekaan pertama ditolak oleh Larry Page kerana dikatakan membosankan.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2rxtYyE

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first onKhabar Malaysia


Demikianlah Artikel Ibu Pejabat Baru Google Di London Bakal Mempunyai Taman Di Atas Bumbung

Sekianlah artikel Ibu Pejabat Baru Google Di London Bakal Mempunyai Taman Di Atas Bumbung kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Ibu Pejabat Baru Google Di London Bakal Mempunyai Taman Di Atas Bumbung dengan alamat link https://malaysiaitu.blogspot.com/2017/06/ibu-pejabat-baru-google-di-london-bakal.html

0 Response to "Ibu Pejabat Baru Google Di London Bakal Mempunyai Taman Di Atas Bumbung"

Posting Komentar

wdcfawqafwef