OnePlus Menghentikan Sokongan Kemaskini Untuk OnePlus 2

OnePlus Menghentikan Sokongan Kemaskini Untuk OnePlus 2 - Hallo sahabat Khabar Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul OnePlus Menghentikan Sokongan Kemaskini Untuk OnePlus 2, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : OnePlus Menghentikan Sokongan Kemaskini Untuk OnePlus 2
link : OnePlus Menghentikan Sokongan Kemaskini Untuk OnePlus 2

Baca juga


OnePlus Menghentikan Sokongan Kemaskini Untuk OnePlus 2

Minggu lalu secara rasminya OnePlus 3T dihentikan pengeluarannya bagi memberi laluan kepada penghasilan OnePlus 5. Ia ditamatkan tidak sampai setahun selepas mula dijual secara umum. Minggu ini sebuah lagi produk akan menerima nasib yang sama dalam bentuk sokongan kemaskini.

OnePlus 2, peranti yang hadir pada tahun 2015 tidak akan lagi menerima sebarang kemaskini perisian dari pihak OnePlus. Suruh pengesahan rasmi diterima oleh seorang pengguna XDA yang ingin mengetahui status kemaskini Nougat untuk OPS2 milik beliau. Ini bermakna OP2 akan kekal menggunakan Android Marshmallow kecuali pemilik berpindah ke ROM buatan sendiri seperti Lienage OS.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2qTK6Zr

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first onKhabar Malaysia


Demikianlah Artikel OnePlus Menghentikan Sokongan Kemaskini Untuk OnePlus 2

Sekianlah artikel OnePlus Menghentikan Sokongan Kemaskini Untuk OnePlus 2 kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel OnePlus Menghentikan Sokongan Kemaskini Untuk OnePlus 2 dengan alamat link https://malaysiaitu.blogspot.com/2017/06/oneplus-menghentikan-sokongan-kemaskini.html

0 Response to "OnePlus Menghentikan Sokongan Kemaskini Untuk OnePlus 2"

Posting Komentar

wdcfawqafwef