MASwings Tawar Promosi `Cuti-cuti Raya Istimewa'

MASwings Tawar Promosi `Cuti-cuti Raya Istimewa' - Hallo sahabat Khabar Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul MASwings Tawar Promosi `Cuti-cuti Raya Istimewa', kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : MASwings Tawar Promosi `Cuti-cuti Raya Istimewa'
link : MASwings Tawar Promosi `Cuti-cuti Raya Istimewa'

Baca juga


MASwings Tawar Promosi `Cuti-cuti Raya Istimewa'



KOTA KINABALU: Syarikat penerbangan MASwings menyediakan tawaran istimewa sepanjang Jun iaitu promosi `Cuti-cuti Raya Istimewa' bermula kadar tambang daripada serendah RM111 sehala bagi semua laluan perkhidmatan penerbangannya.

Pembelian boleh dibuat mulai sekarang sehingga 30 Jun ini dengan tempoh perjalanan bermula 7 Jun hingga 31 Julai.

MASwings menerusi kenyataan berkata, promosi 'Cuti-Cuti Raya Istimewa' dari Kota Kinabalu ke Labuan menawarkan harga daripada serendah RM111 sehala dan masing-masing bermula daripada RM121 ke Lahad Datu, Miri, Sandakan, Tawau dan Mulu.

Tawaran ini juga merangkumi laluan Kota Kinabalu ke Bintulu dan Sibu (RM141) serta ke Kuching (RM161) manakala mereka yang berkunjung ke Kuching juga akan menikmati harga daripada serendah RM111 ke Sibu dan RM121 ke Bintulu.

Tambang sehala dari Kuching ke destinasi popular seperti Miri dan Mulu juga ditawarkan daripada RM141.

Penumpang dari Miri juga boleh menikmati semua tambang sehala ke Labuan, Limbang, Mulu dan Bintulu pada harga RM111 dan Sibu (RM121), manakala tawaran untuk destinasi lain seperti Sandakan ke Tawau dan Bintulu ke Sibu juga boleh didapati daripada serendah RM111.

Sementara itu, penerbangan antarabangsa MASwings dari Tawau ke Tarakan, Kalimantan ditawarkan daripada RM167 sehala manakala tambang ditawarkan untuk pergi/balik adalah dari 651,000 Rupiah atau (RM208.81).

Sehubungan itu, MASwings berharap orang ramai terutama yang meraikan Aidilfitri mengambil peluang ini untuk merancang perjalanan dan cuti mereka.

Promosi MASwings 'Cuti-Cuti Raya Istimewa' ini juga antaranya termasuk cukai lapangan terbang dan cukai barang dan perkhidmatan (GST) serta tertakluk kepada terma dan syarat.

Tawaran ini didapati melalui laman web Penerbangan Malaysia, pejabat tiket dan ejen pelancongan yang dilantik atau melalui talian bebas tol 1300 88 3000.


✍ Sumber Pautan : ☕ SARAWAKIANA

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2rAAOnc

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first onKhabar Malaysia


Demikianlah Artikel MASwings Tawar Promosi `Cuti-cuti Raya Istimewa'

Sekianlah artikel MASwings Tawar Promosi `Cuti-cuti Raya Istimewa' kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel MASwings Tawar Promosi `Cuti-cuti Raya Istimewa' dengan alamat link https://malaysiaitu.blogspot.com/2017/06/maswings-tawar-promosi-cuti-cuti-raya.html

0 Response to "MASwings Tawar Promosi `Cuti-cuti Raya Istimewa'"

Posting Komentar

wdcfawqafwef