Tarian Polis Di Konsert Manchester Curi Tumpuan

Tarian Polis Di Konsert Manchester Curi Tumpuan - Hallo sahabat Khabar Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Tarian Polis Di Konsert Manchester Curi Tumpuan, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Tarian Polis Di Konsert Manchester Curi Tumpuan
link : Tarian Polis Di Konsert Manchester Curi Tumpuan

Baca juga


Tarian Polis Di Konsert Manchester Curi Tumpuan


SEKUMPULAN bintang terkemuka dunia mengadakan persembahan di konsert One Love di Manchester pada Ahad malam, tetapi seorang anggota polis mencuri perhatian ramai.

Bobby dilihat menari sambil berpegangan tangan dengan beberapa anak muda semasa bintang pop, Justin Bieber menyanyikan lagu 'Sorry' di hadapan 60,000 penonton.

Selain Bieber, antara lain bintang lain yang mengadakan persembahan secara percuma di konsert itu adalah Ariana Grande, Katy Perry, Coldplay dan Niall Horan.

Konsert tersebut bertujuan untuk mengumpul dana kecemasan 'Kami Cintakan Manchester' sekurang-kurangnya £2 juta (RM11.02 juta).

Ramai pengguna laman sosial Twitter memuji tindakan pegawai polis itu.

Seorang pengguna Twitter berkata: "Anggota polis itu menari bersama anak-anak muda merupakan yang terbaik pada malam ini, menunjukkan semangat tulus buat Manchester".

Seorang lagi menambah: "Anggota polis itu berpimpin tangan bersama khalayak sebenarnya merupakan perkara terbaik, begitu sayang negara ini."

Malah ada yang berkata: "Jika anda melalui hari yang tidak begitu baik, tontonilah anggota polis ini menari bersama anak-anak muda semasa Konsert 'One Love' di Manchester." - Mail Online





✍ Sumber Pautan : ☕ SARAWAKIANA

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2rrtWKx

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first onKhabar Malaysia


Demikianlah Artikel Tarian Polis Di Konsert Manchester Curi Tumpuan

Sekianlah artikel Tarian Polis Di Konsert Manchester Curi Tumpuan kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Tarian Polis Di Konsert Manchester Curi Tumpuan dengan alamat link https://malaysiaitu.blogspot.com/2017/06/tarian-polis-di-konsert-manchester-curi.html

0 Response to "Tarian Polis Di Konsert Manchester Curi Tumpuan"

Posting Komentar

wdcfawqafwef