Aaron Aziz tampil aksi sulung di Kollywood

Aaron Aziz tampil aksi sulung di Kollywood - Hallo sahabat Khabar Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Aaron Aziz tampil aksi sulung di Kollywood, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Aaron Aziz tampil aksi sulung di Kollywood
link : Aaron Aziz tampil aksi sulung di Kollywood

Baca juga


Aaron Aziz tampil aksi sulung di Kollywood

KUALA LUMPUR: Selepas penampilan sulung Datuk Rosyam Nor dalam produksi filem Tamil antarabangsa, Kabali, seorang lagi aktor Melayu Aaron Aziz kini menampilkan aksi  sulungnya dalam sebuah lagi filem Tamil Kollywood.   

Aaron, pelakon kelahiran Singapura, dikatakan telah menjalani penggambaran filem berjudul ‘Tik Tik Tik’ bersama aktor terkenal India Jayam Ravi sejak Mac. 

“Vanakam.. Saya dan Super Star Tamil Jayam Ravi pada hari pertama penggambaran bersama. Nandri,” catatan beliau di Instagramnya berserta beberapa gambar diambil sewaktu penggambaran di Chennai, India.

Tik Tik Tik, menandakan bunyi sebuah jam, disebut sebagai filem jelajah angkasa pertama India dan diarah oleh Shakti Soundar Rajan.

Menurut pengarah itu, selain Ravi dan Aaron, Tik Tik Tik juga dibintangi Nivetha Pethuraj dan Ramesh Thilak dalam watak utama dan iklannya dijangka ditayangkan pada Ogos.

-- BERNAMA


First Appear On Online News Malaysia

Appear first on Khabar Malaysia


Demikianlah Artikel Aaron Aziz tampil aksi sulung di Kollywood

Sekianlah artikel Aaron Aziz tampil aksi sulung di Kollywood kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Aaron Aziz tampil aksi sulung di Kollywood dengan alamat link https://malaysiaitu.blogspot.com/2017/07/aaron-aziz-tampil-aksi-sulung-di_91.html

0 Response to "Aaron Aziz tampil aksi sulung di Kollywood"

Posting Komentar

wdcfawqafwef