Abdul Latif 'Terbang Tinggi' Raih Emas di London, Pingat Emas Kedua Negara

Abdul Latif 'Terbang Tinggi' Raih Emas di London, Pingat Emas Kedua Negara - Hallo sahabat Khabar Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Abdul Latif 'Terbang Tinggi' Raih Emas di London, Pingat Emas Kedua Negara, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Abdul Latif 'Terbang Tinggi' Raih Emas di London, Pingat Emas Kedua Negara
link : Abdul Latif 'Terbang Tinggi' Raih Emas di London, Pingat Emas Kedua Negara

Baca juga


Abdul Latif 'Terbang Tinggi' Raih Emas di London, Pingat Emas Kedua Negara

Atlet paralimpik dalam sukan lompat jauh, Abdul Latif Romly terus cemerlang apabila meraih emas dalam Kejohanan Paralimpik Dunia IPC di London sebentar tadi.

Kejayaan Abdul Latif ini sekaligus menjadikan dua pingat emas terkumpul buat negara selepas Ziyad menyumbang emas dalam acara lontar peluru sebelum ini.

Pingat perak diraih oleh atlet dari Croatia, Zoran Talic dengan lompatan 7.32m manakala gangsa milik Dmytro Prudnikov dari Ukraine 7.12m.

Sumber: Harian Metro


First Appear On Online News Malaysia

Appear first on Khabar Malaysia


Demikianlah Artikel Abdul Latif 'Terbang Tinggi' Raih Emas di London, Pingat Emas Kedua Negara

Sekianlah artikel Abdul Latif 'Terbang Tinggi' Raih Emas di London, Pingat Emas Kedua Negara kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Abdul Latif 'Terbang Tinggi' Raih Emas di London, Pingat Emas Kedua Negara dengan alamat link https://malaysiaitu.blogspot.com/2017/07/abdul-latif-terbang-tinggi-raih-emas-di.html

0 Response to "Abdul Latif 'Terbang Tinggi' Raih Emas di London, Pingat Emas Kedua Negara"

Posting Komentar

wdcfawqafwef