(VIDEO) Tangan Budak Perempuan Terkoyak Teruk Akibat Tersepit Di Pintu Lif Selepas Bermain-Main

(VIDEO) Tangan Budak Perempuan Terkoyak Teruk Akibat Tersepit Di Pintu Lif Selepas Bermain-Main - Hallo sahabat Khabar Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul (VIDEO) Tangan Budak Perempuan Terkoyak Teruk Akibat Tersepit Di Pintu Lif Selepas Bermain-Main, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : (VIDEO) Tangan Budak Perempuan Terkoyak Teruk Akibat Tersepit Di Pintu Lif Selepas Bermain-Main
link : (VIDEO) Tangan Budak Perempuan Terkoyak Teruk Akibat Tersepit Di Pintu Lif Selepas Bermain-Main

Baca juga


(VIDEO) Tangan Budak Perempuan Terkoyak Teruk Akibat Tersepit Di Pintu Lif Selepas Bermain-Main


Bahaya tentang eskalator sering kita dengari di dada akhbar dan media sosial yang mengakibatkan kecederaan serius kepada mangsa. Lif juga amat memberhaya kepada sesiapa sahaja yang boleh menyebabkan kecederaan parah pada bila-bila masa sahaja.

Satu rakaman video yang telah jadi tular di media sosial baru-baru ini memaparkan seorang budak perempuan menghadapi kemalangan tragis ini di mana beliau didapati telah mengalami kecederaan serius sewaktu sedang bermain di dalam lif.


Memetik laporan World of Buzz, ibu bapa kanak-kanak terbabit dilihat bersamanya ketika berada di dalam lif dan dia dilihat sedang bermain dengan menekan butang lif berkenaan. Selepas itu kanak-kanak terbabit kelihatan meletakkan tangannya di pintu lif tersebut yang sedang tertutup.

Walau bagaimanapun, setelah pintu lif terbuka, kanak-kanak itu dilihat tidak dapat bertindak dengan pantas apabila tangannya itu dilihat terbawa sehingga ke hujung pintu lif tersebut.



Menurut doktor yang memberikan rawatan kepada budak perempuan itu berkata, ibu bapanya memaklumkan tangannya mula berdarah semasa itu juga dan mereka saling menyalahkan diri mereka. Saya tidak tergamak untuk menambahkan kesedihan keluarga itu.

Tangan kanak-kanak tersebut mengalami kecederaan yang serius malah tendonnya didapati koyak. Dia dengan segera menjalani pembedahan untuk memperbetulkan di tempat koyakan itu.


Doktor turut memaklumkan bahawa tangan kanak-kanak tersebut berkemungkinan besar akan terjejas fungsinya di masa depan. Namun, dia kini dilaporkan sihat dan stabil.

Melalui laman sosial Facebook ada beberapa kenyataan yang turut memberi peringatan kepada semua ibu bapa agar tidak leka dengan anak-anak mereka.

Ibu bapa dinasihatkan agar peka dengan kejadian ini supaya insiden sebegini tidak berulang. Sewaktu berada di dalam lif, ibu bapa dinasihatkan agar mengawasi setiap pergerakan anak-anaknya dan turut memastikan agar anak-anak sentiasa berada di sisi serta jangan membiarkan anak anda bersendirian berhampiran dengan pintu lif. - www.koleksiviral.com


First Appear On Online News Malaysia

Appear first on Khabar Malaysia


Demikianlah Artikel (VIDEO) Tangan Budak Perempuan Terkoyak Teruk Akibat Tersepit Di Pintu Lif Selepas Bermain-Main

Sekianlah artikel (VIDEO) Tangan Budak Perempuan Terkoyak Teruk Akibat Tersepit Di Pintu Lif Selepas Bermain-Main kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel (VIDEO) Tangan Budak Perempuan Terkoyak Teruk Akibat Tersepit Di Pintu Lif Selepas Bermain-Main dengan alamat link https://malaysiaitu.blogspot.com/2017/07/video-tangan-budak-perempuan-terkoyak.html

0 Response to "(VIDEO) Tangan Budak Perempuan Terkoyak Teruk Akibat Tersepit Di Pintu Lif Selepas Bermain-Main"

Posting Komentar

wdcfawqafwef