Adik Zayn Malik, Waliyha Kini Berhijab

Adik Zayn Malik, Waliyha Kini Berhijab - Hallo sahabat Khabar Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Adik Zayn Malik, Waliyha Kini Berhijab, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Adik Zayn Malik, Waliyha Kini Berhijab
link : Adik Zayn Malik, Waliyha Kini Berhijab

Baca juga


Adik Zayn Malik, Waliyha Kini Berhijab

ZAYN Malik merupakan nama yang boleh dikatakan agak besar dalam industri muzik antarabangsa.

Tapi ini bukan kisah tentang Zayn Malik. Tapi cerita tentang adik perempuannya, Waliyha Azd Malik yang baru berusia 19 tahun ini sangat cantik apabila dia mengenakan hijab.

Awal tahun ini, gadis manis ini telah memuat naik gambarnya mengenakan hijab di laman Instagram miliknya. Walaupun dia Waliyha masih belum konsisten mengenakan hijab namum itu satu berita baik bagi peminatnya(selepas umum mengetahui dia adik Zayn Malik).

Mungkin ada yang tidak perasan bahawa gadis ini pernah muncul di dalam muzik video lagu Story Of My Life nyanyian One Direction. Gadis ini kelihatan pada minit 1:00

Waliyha juga mempunyai blog yang dikongsi bersama kakak sulungnya, Doniya dimana mereka sering berkongsi tentang makeup dan fashion. Waliyha juga mmepunyai seramai 762 ribu pengikut di Instagramnya.

Dua beradik ini berasal dari Bradford England, United Kingdom tapi menetap di London. Mereka juga mempunyai empat orang adik beradik yang bernama Doniya dan Safaa termasuk Zayn dan Waliyha. Mereka sekeluarga telah menggunakan nama keluarga sebagai Malik mengikut nama bapanya, Yaser Malik.-MYNEWSHUB.CC / Ainaa Hafizah

Loading...


First Appear On Online News Malaysia

Appear first on Khabar Malaysia


Demikianlah Artikel Adik Zayn Malik, Waliyha Kini Berhijab

Sekianlah artikel Adik Zayn Malik, Waliyha Kini Berhijab kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Adik Zayn Malik, Waliyha Kini Berhijab dengan alamat link https://malaysiaitu.blogspot.com/2017/07/adik-zayn-malik-waliyha-kini-berhijab_25.html

0 Response to "Adik Zayn Malik, Waliyha Kini Berhijab"

Posting Komentar

wdcfawqafwef