Jurutera Mati Dengan Kesan Tembakan Di Kepala

Jurutera Mati Dengan Kesan Tembakan Di Kepala - Hallo sahabat Khabar Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Jurutera Mati Dengan Kesan Tembakan Di Kepala, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Jurutera Mati Dengan Kesan Tembakan Di Kepala
link : Jurutera Mati Dengan Kesan Tembakan Di Kepala

Baca juga


Jurutera Mati Dengan Kesan Tembakan Di Kepala

SHAH ALAM – Seorang jurutera di sebuah agensi pelaburan ditemui mati dengan kesan tembakan di kepala dalam kejadian di kediamannya di Seksyen 7, di sini hari ini.

Difahamkan, lelaki berusia 50-an itu ditemui mati di dalam bilik air di tingkat dua, rumah teres dua tingkat berkenaan oleh bapa mentuanya, kira-kira pukul 1.15 tengah hari.

Timbalan Ketua Polis Daerah Shah Alam Supt Nek Zaidi Zakaria berkata mayat lelaki  itu ditemui bersama selaras senapang patah di sisinya.

“Bapa mentua lelaki itu yang baru pulang ke rumah daripada mengambil cucunya di sekolah, terdengar bunyi tembakan dari tingkat atas.

“Dia kemudian meluru masuk ke rumah sebelum menemui mangsa dalam keadaan terbaring dan berlumuran darah di dalam bilik air tersebut,” katanya kepada pemberita ketika ditemui di tempat kejadian.

Beliau berkata semasa kejadian, lelaki yang mempunyai empat orang anak itu dilaporkan tinggal berseorangan sementara isterinya keluar bekerja , dan difahamkan dia mempunyai masalah kemurungan dan telah dua bulan tidak bekerja.

Menurut Nek Zaidi, mayat lelaki itu dihantar ke Hospital Tengku Ampuan Rahimah (HTAR), Klang, untuk bedah siasat. -BERNAMA

*Video di bawah sekadar hiasan…

Loading...


First Appear On Online News Malaysia

Appear first on Khabar Malaysia


Demikianlah Artikel Jurutera Mati Dengan Kesan Tembakan Di Kepala

Sekianlah artikel Jurutera Mati Dengan Kesan Tembakan Di Kepala kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Jurutera Mati Dengan Kesan Tembakan Di Kepala dengan alamat link https://malaysiaitu.blogspot.com/2017/07/jurutera-mati-dengan-kesan-tembakan-di_25.html

0 Response to "Jurutera Mati Dengan Kesan Tembakan Di Kepala"

Posting Komentar

wdcfawqafwef