Gajah Perang terancam

Gajah Perang terancam - Hallo sahabat Khabar Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Gajah Perang terancam, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Gajah Perang terancam
link : Gajah Perang terancam

Baca juga


Gajah Perang terancam

Bangkok: Peningkatan skuad Malaysia bawah 22 tahun (B-22) yang menewaskan Indonesia B-22 3-0 kelmarin mencetuskan kebimbangan jurulatih Thailand B-22 Worrawoot Srimaka menjelang pertembungan kedua Kumpulan H kelayakan Kejohanan AFC B-23 di Stadium Nasional Supachalasai jam 8 malam ini.

Menurut Worrawoot, skuad Malaysia tampil berbeza berbanding ketika mereka menang dalam dua pertemuan sebelum ini.

“Malaysia membuat perubahan dari segi pemain dan jurulatih. Mereka bermain bagus dan boleh memberi ancaman kepada Thailand.

“Mereka menang semalam (kelmarin) dan pasti akan lebih yakin. Saya menjangkakan perlawanan yang sengit,” katanya.

Dalam dua pertemuan terakhir, anak buah Worrawoot menewaskan skuad muda negara 2-1 yang ketika itu dikendalikan Frank Berhardt pada final Kejohanan Nations Cup tahun lalu dan 4-0 di Piala Dubai, Mac lalu.

Dapatkan akhbar Harian Metro untuk berita selanjutnya.


First Appear On Online News Malaysia

Appear first on Khabar Malaysia


Demikianlah Artikel Gajah Perang terancam

Sekianlah artikel Gajah Perang terancam kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Gajah Perang terancam dengan alamat link https://malaysiaitu.blogspot.com/2017/07/gajah-perang-terancam.html

0 Response to "Gajah Perang terancam"

Posting Komentar

wdcfawqafwef