Intan nekad tak menghilang lagi

Intan nekad tak menghilang lagi - Hallo sahabat Khabar Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Intan nekad tak menghilang lagi, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Intan nekad tak menghilang lagi
link : Intan nekad tak menghilang lagi

Baca juga


Intan nekad tak menghilang lagi

Pembabitan penyanyi Intan Sarafina dalam program Gegar Vaganza musim ketiga (GV3) tahun lalu membuka lebih banyak peluang untuknya kembali aktif dalam bidang seni.

Apatah lagi selepas lapan tahun menyepi, Intan atau nama sebenarnya Ungku Intan Sarafina Ungku Yahya berasakan sudah tiba masanya dia kembali fokus menyanyi.

Intan berkata, dia nekad untuk tidak menghilang lagi kerana berasakan peluang sudah terbentang luas depan mata.

“Berdasarkan sambutan selepas GV3, saya berasakan berbaloi untuk membuat kemunculan semula. Sejujurnya program ini sangat membantu sekali gus mengembalikan nama saya dalam industri.

“Saya nekad untuk tidak berhenti lagi. Apatah lagi suami juga tidak menghalang. Dia selalu cakap jangan persiakan bakat dan peluang yang ada. Asal saja saya tahu menjaga nama baik keluarga dan tak mengabaikan tanggungjawab, dia okey,” katanya.

Dapatkan akhbar Harian Metro untuk berita selanjutnya.


First Appear On Online News Malaysia

Appear first on Khabar Malaysia


Demikianlah Artikel Intan nekad tak menghilang lagi

Sekianlah artikel Intan nekad tak menghilang lagi kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Intan nekad tak menghilang lagi dengan alamat link https://malaysiaitu.blogspot.com/2017/07/intan-nekad-tak-menghilang-lagi.html

0 Response to "Intan nekad tak menghilang lagi"

Posting Komentar

wdcfawqafwef