Guru tular terlantar di Hospital Tawau, meninggal dunia

Guru tular terlantar di Hospital Tawau, meninggal dunia - Hallo sahabat Khabar Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Guru tular terlantar di Hospital Tawau, meninggal dunia, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Guru tular terlantar di Hospital Tawau, meninggal dunia
link : Guru tular terlantar di Hospital Tawau, meninggal dunia

Baca juga


Guru tular terlantar di Hospital Tawau, meninggal dunia

TAWAU: Seorang guru lelaki yang terlantar di Hospital Tawau dan menjadi tular dalam media sosial, meninggal dunia di hospital di sini, malam tadi.

Pengerusi Persatuan Anak Kelantan Perantauan Malaysia (Perakan Malaysia) Tawau, Zakaria Abd Rashid ketika dihubungi Bernama mengesahkan perkara itu dan berkata Khairul Anuar Mohd Ghazali, 34, meninggal dunia pada 10 malam tadi.

Menurut Zakaria, jenazah disolatkan di Masjid Raya dan dikebumikan di Tanah Perkuburan Batu 3, Jalan Apas di sini selepas solat Zohor hari ini.

Semalam Pengerusi Perakan Malaysia Sabah Mohd Ariff Yusoff menyelar tindakan pihak tertentu yang menyebar maklumat tidak tepat kononnya seorang guru berasal dari Kelantan terlantar di Hospital Tawau selama tiga bulan tanpa penjagaan keluarga selain turut kehilangan duit serta telefon mudah alihnya di hospital.

Mohd Arif berkata maklumat tular itu tidak jelas, bersifat fitnah dan memalukan banyak pihak termasuk rasa kurang senang dalam kalangan keluarga guru tersebut dan rakan sekerja.

Kad pengenalan tertera nama arwah dan gambar seorang lelaki dalam keadaan terbaring di katil hospital Tawau tular di media sosial sejak dua hari lalu.

-- BERNAMA


First Appear On Online News Malaysia

Appear first on Khabar Malaysia


Demikianlah Artikel Guru tular terlantar di Hospital Tawau, meninggal dunia

Sekianlah artikel Guru tular terlantar di Hospital Tawau, meninggal dunia kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Guru tular terlantar di Hospital Tawau, meninggal dunia dengan alamat link https://malaysiaitu.blogspot.com/2017/07/guru-tular-terlantar-di-hospital-tawau.html

0 Response to "Guru tular terlantar di Hospital Tawau, meninggal dunia"

Posting Komentar

wdcfawqafwef