Hilang 12 Tahun Lalu Di Kepong, Ditemui Di Pulau Tioman Jadi Kereta Bawa Pelancong

Hilang 12 Tahun Lalu Di Kepong, Ditemui Di Pulau Tioman Jadi Kereta Bawa Pelancong - Hallo sahabat Khabar Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Hilang 12 Tahun Lalu Di Kepong, Ditemui Di Pulau Tioman Jadi Kereta Bawa Pelancong, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Hilang 12 Tahun Lalu Di Kepong, Ditemui Di Pulau Tioman Jadi Kereta Bawa Pelancong
link : Hilang 12 Tahun Lalu Di Kepong, Ditemui Di Pulau Tioman Jadi Kereta Bawa Pelancong

Baca juga


Hilang 12 Tahun Lalu Di Kepong, Ditemui Di Pulau Tioman Jadi Kereta Bawa Pelancong


Pada 2005 lalu sebuah kenderaan empat roda di laporkan hilang di Kepong, Selangor, namun akhirnya selepas 12 tahun ia telah dijumpai di Pulau Tioman, lapor Projek MMO.

Kenderaan pacuan empat roda jenis Mitsubishi Storm itu ditemui oleh pihak polis  ketika pemeriksaan rawak dalam Op Lejang Khas pada 22 Julai lalu.

Ketua polis daerah Rompin, DSP Azli Mohd Noor berkata,seorang lelaki  berusia 30-an ditahan berhampiran Terminal Jeti Kampung Tekek sekitar jam 1.40 petang.

Suspek yang ditahan ketika memandu kenderaan itu menjalankan pekerjaan membawa pelancong.

“Suspek kini masih direman manakala hasil semakan mendapati kenderaan itu dilaporkan hilang di Kepong, Selangor pada 2005,” katanya.

Pemilik sebenar kenderaan berkenaan telah dimaklumkan dengan penemuaan ini dan kes disiasat mengikut Seksyen 379A Kanun Keseksaan kerana mencuri kenderaan bermotor. - Siakapkeli.my


First Appear On Online News Malaysia

Appear first on Khabar Malaysia


Demikianlah Artikel Hilang 12 Tahun Lalu Di Kepong, Ditemui Di Pulau Tioman Jadi Kereta Bawa Pelancong

Sekianlah artikel Hilang 12 Tahun Lalu Di Kepong, Ditemui Di Pulau Tioman Jadi Kereta Bawa Pelancong kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Hilang 12 Tahun Lalu Di Kepong, Ditemui Di Pulau Tioman Jadi Kereta Bawa Pelancong dengan alamat link https://malaysiaitu.blogspot.com/2017/07/hilang-12-tahun-lalu-di-kepong-ditemui.html

0 Response to "Hilang 12 Tahun Lalu Di Kepong, Ditemui Di Pulau Tioman Jadi Kereta Bawa Pelancong"

Posting Komentar

wdcfawqafwef