Khabar berita yang mengejutkan dari Hanez Suraya...

Khabar berita yang mengejutkan dari Hanez Suraya... - Hallo sahabat Khabar Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Khabar berita yang mengejutkan dari Hanez Suraya..., kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Khabar berita yang mengejutkan dari Hanez Suraya...
link : Khabar berita yang mengejutkan dari Hanez Suraya...

Baca juga


Khabar berita yang mengejutkan dari Hanez Suraya...

Pada: Isnin, 17 Julai 2017
Anak Artis, Berita Artis, Hanez Suraya, Pelakon, Rumah Terbuka,

Sudah lama tak mendengar khabar berita dari pelakon Hanez Suraya, baru-baru ini dia telah membuka Rumah Terbuka AidilFitri di kediamananya. Namun Hanez telah memberitahu mengenai kerjaya seninya ketika Rumah Terbuka berkenaan.

Katanya dia sudah tidak akan aktif lagi dalam lakonan bagi menghormati permintaan suami, Romie Razin disebabkan suaminya mahu beliau memberikan tumpuan terhadap keluarga.

"Suami tidak mengizinkan saya berlakon dan mahu saya tumpukan perhatian pada keluarga, terutamanya anak yang masih kecil.

"Jujurnya, saya dan suami sedang berusaha untuk menambah zuriat memandangkan usia saya juga makin bertambah," katanya kepada BharianOnline

Tag : Anak Artis , Berita Artis , Hanez Suraya , Pelakon , Rumah Terbuka


First Appear On Online News Malaysia

Appear first on Khabar Malaysia


Demikianlah Artikel Khabar berita yang mengejutkan dari Hanez Suraya...

Sekianlah artikel Khabar berita yang mengejutkan dari Hanez Suraya... kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Khabar berita yang mengejutkan dari Hanez Suraya... dengan alamat link https://malaysiaitu.blogspot.com/2017/07/khabar-berita-yang-mengejutkan-dari.html

0 Response to "Khabar berita yang mengejutkan dari Hanez Suraya..."

Posting Komentar

wdcfawqafwef