Mata biru, kelabu

Mata biru, kelabu - Hallo sahabat Khabar Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Mata biru, kelabu, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Mata biru, kelabu
link : Mata biru, kelabu

Baca juga


Mata biru, kelabu

Seremban: Sebelah mata warna biru manakala satu lagi kelabu. Itulah keajaiban dimiliki seorang kanak-kanak perempuan berusia dua tahun yang menghidap sindrom Waardenburg menyebabkan kedua-dua matanya berlainan warna ketika berusia tiga bulan.

Adira Azzhara Mohd Suhaimi yang juga anak pasangan Mohd Suhaimi Sumaji, 36, dan Norlaili Ahmad, 36, menghidap sindrom itu disebabkan perkembangannya tidak selari dengan usia hingga mata kanan menjadi kelabu manakala kiri bertukar biru.

Bapanya, Mohd Suhaimi berkata, perkara itu disedari apabila dia tidak menyebut atau memanggil ibu bapanya selain tidak menunjukkan sebarang reaksi jika terdengar bunyi sesuatu.

“Setiap perkembangan kanak-kanak mesti ada perubahan mengikut usia terutama dari segi percakapan dan reaksi. Tapi, dia (Adira Azzhara) tidak menunjukkan ke arah itu.

“Disebabkan itu, saya dan isteri membuat pemeriksaan di hospital swasta sebelum dirujuk ke Hospital Kuala Lumpur (HKL). Doktor memaklumkan anak saya menunjukkan peratusan tinggi menghidap sindrom berkenaan.

Dapatkan akhbar Harian Metro untuk berita selanjutnya.


First Appear On Online News Malaysia

Appear first on Khabar Malaysia


Demikianlah Artikel Mata biru, kelabu

Sekianlah artikel Mata biru, kelabu kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Mata biru, kelabu dengan alamat link https://malaysiaitu.blogspot.com/2017/07/mata-biru-kelabu.html

0 Response to "Mata biru, kelabu"

Posting Komentar

wdcfawqafwef