Nikah hujung tahun

Nikah hujung tahun - Hallo sahabat Khabar Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Nikah hujung tahun, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Nikah hujung tahun
link : Nikah hujung tahun

Baca juga


Nikah hujung tahun

Selepas mengikat tali pertunangan dengan Nadia Mohd Affendi pada Disember 2015, pelawak popular, Tauke memaklumkan bakal melangsungkan pernikahan dengan wanita pilihan hatinya penghujung tahun ini.

Tauke kini rancak melakukan persiapan melangkah ke gerbang perkahwinan.

“Meskipun belum mendapat tarikh rasmi pernikahan, saya sudah melakukan beberapa persiapan.

“Terdapat beberapa lokasi dah saya lihat untuk membuat tempahan supaya tidak kelam-kabut. Lagipun, perkahwinan bukan boleh dibuat main-main kerana ia membabitkan banyak perkara dan keluarga. Semuanya harus diselesaikan sebaik mungkin. Doakan semuanya berjalan lancar,” katanya.

Ditanya mengapa dia jarang membawa tunangnya ke acara hiburan, Tauke berkata, dia perlu mengambil kira pandangan orang sekeliling.

Dapatkan akhbar Harian Metro untuk berita selanjutnya.


First Appear On Online News Malaysia

Appear first on Khabar Malaysia


Demikianlah Artikel Nikah hujung tahun

Sekianlah artikel Nikah hujung tahun kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Nikah hujung tahun dengan alamat link https://malaysiaitu.blogspot.com/2017/07/nikah-hujung-tahun.html

0 Response to "Nikah hujung tahun"

Posting Komentar

wdcfawqafwef