Takut rindu,Selamat Bawa Sekali Isteri Pergi Solat Jumaat

Takut rindu,Selamat Bawa Sekali Isteri Pergi Solat Jumaat - Hallo sahabat Khabar Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Takut rindu,Selamat Bawa Sekali Isteri Pergi Solat Jumaat, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Takut rindu,Selamat Bawa Sekali Isteri Pergi Solat Jumaat
link : Takut rindu,Selamat Bawa Sekali Isteri Pergi Solat Jumaat

Baca juga


Takut rindu,Selamat Bawa Sekali Isteri Pergi Solat Jumaat

Takut rindu,Selamat Bawa Sekali Isteri Pergi Solat Jumaat

Takut rindu,selamat enggan tinggal isteri meskipun solat jumaat|Saban hari,kisah pecintaan selamat 16 dengan isteri rohaya 71 terus saja menjadi perbincangan hangat dilaman media sosial.
Ada-ada saja kisah menarik pasangan suami isteri ini selepas menjalani bahtera rumah tangga.
Selamat yang masih remaja dan ke kanak kanakan kerap harus di ingatkan oleh isterinya rohaya bagaimana menjadi suami yang baik dan menjadi pemimpin keluarga.
Dalam temu bual baru-baru ini rohaya mendedahkan bahwa sikap suaminya itu kadang membuatnya geram,kejadian itu bermula selepas akad nikal awal bulan ini.
Selepas akad nikah,penghulu mengigatkan dan memberi nasihat agar selamat menjadi orang yang baik dan menjalani perintah agama.
“Disuruh rajin solat,jika hari jumaat pergi kemasjid”ujar rohaya.
Namun apa yang membuat rohaya geram,apabila selamat masih menunjukkan sikap manja bak tak ingin berpisah dengan isteri selamat malah mengajak isterinya ikut sekali solat jumaat.
Bagaimanapun rohaya menjelaskan bahwa dirinya itu perempuan namun selamat berkeras hanya dengan alasan takut rindu apabila terlalu lama di dalam masjid.

The post Takut rindu,Selamat Bawa Sekali Isteri Pergi Solat Jumaat appeared first on Berita Viral.

| Online News Malaysia

Appear first on Khabar Malaysia


Demikianlah Artikel Takut rindu,Selamat Bawa Sekali Isteri Pergi Solat Jumaat

Sekianlah artikel Takut rindu,Selamat Bawa Sekali Isteri Pergi Solat Jumaat kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Takut rindu,Selamat Bawa Sekali Isteri Pergi Solat Jumaat dengan alamat link https://malaysiaitu.blogspot.com/2017/07/takut-rinduselamat-bawa-sekali-isteri.html

0 Response to "Takut rindu,Selamat Bawa Sekali Isteri Pergi Solat Jumaat"

Posting Komentar

wdcfawqafwef