Tentera AS Mengaku Tidak Bersalah Sokong Daesh

Tentera AS Mengaku Tidak Bersalah Sokong Daesh - Hallo sahabat Khabar Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Tentera AS Mengaku Tidak Bersalah Sokong Daesh, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Tentera AS Mengaku Tidak Bersalah Sokong Daesh
link : Tentera AS Mengaku Tidak Bersalah Sokong Daesh

Baca juga


Tentera AS Mengaku Tidak Bersalah Sokong Daesh

LOS ANGELES – Seorang anggota tentera darat Amerika Syarikat mengaku tidak bersalah di sebuah mahkamah persekutuan atas tuduhan menyokong kumpulan pengganas Daesh, lapor agensi berita Xinhua.

Sarjan Ikaika Erik Kang ditahan pada 8 Julai lepas, didakwa cuba memberikan sokongan berbentuk material dan latihan kepada anggota Daesh.

Tertuduh bertugas sebagai pengawal trafik udara tentera Divisyen Infantri ke-25, berpangkalan di Schofield Barracks di Honolulu, Hawai.

Menurut laporan Hawaii News Now, Kang berdepan empat pertuduhan dan jika didapati bersalah boleh dihukum penjara sehingga 20 tahun.

Dokumen siasatan FBI mengatakan tertuduh dikatakan turut mahu bertindak menggunakan senapang dan membunuh “sekumpulan orang.”

Peguam mewakili Kang berkata, tertuduh berada di dalam keadaan tertekan dan menderita gangguan emosi akibat trauma selepas ditugaskan beberapa kali ke zon peperangan.

Kang sebelum ini, pernah bertugas di Iraq pada 2010 dan berkhidmat di Afghanistan pada 2014.-BERNAMA

Loading...


First Appear On Online News Malaysia

Appear first on Khabar Malaysia


Demikianlah Artikel Tentera AS Mengaku Tidak Bersalah Sokong Daesh

Sekianlah artikel Tentera AS Mengaku Tidak Bersalah Sokong Daesh kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Tentera AS Mengaku Tidak Bersalah Sokong Daesh dengan alamat link https://malaysiaitu.blogspot.com/2017/07/tentera-as-mengaku-tidak-bersalah.html

0 Response to "Tentera AS Mengaku Tidak Bersalah Sokong Daesh"

Posting Komentar

wdcfawqafwef