Pengering Rambut Sebagai Perangkap Had Laju

Pengering Rambut Sebagai Perangkap Had Laju - Hallo sahabat Khabar Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Pengering Rambut Sebagai Perangkap Had Laju, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Pengering Rambut Sebagai Perangkap Had Laju
link : Pengering Rambut Sebagai Perangkap Had Laju

Baca juga


Pengering Rambut Sebagai Perangkap Had Laju


Seorang nenek yang bimbang dengan kenderaan yang dipandu laju di depan rumahnya telah menggunakan pengering rambut untuk `menakutkan’ pemandu kereta yang memandu laju tanpa memikirkan keselamatan diri dan orang lain.

Jean Brooks, 64, akan berdiri di depan rumahnya dan menggunakan alat berkenaan seolah-olah `perangkap laju’ yang dihalakan ke arah pemandu.

Ia berjaya menakutkan pemandu apabila mereka akan memperlahankan kenderaan sebaik sahaja melihat perangkap had laju palsu itu.

Video rakaman Jean berbuat demikian telah menarik lebih 12 juta tontonan.

Jean memberitahu Notthingham Post bahawa semua itu bermula susulan kematian menantunya akibat satu tragedi.

Dia kemudiannya memulakan kempen mengutip sumbangan untuk Pusat Kanser Marie Curie dengan membuka kafe di depan rumahnya dan dari situ dia melihat bagaimana kenderaan dipandu dengan laju.

“Saya mengingati kata-kata kawan saya mengenai sesuatu yang didengarinya di Perancis di mana seseorang telah menggunakan pengering rambut dan dihalakan ke kenderaan. Jadi saya melihat ia sebagai sesuatu yang boleh dilakukan di sini,’’ katanya.

Menurut Jean, anaknya telah menghubunginya dan memberitahu dia telah menjadi viral.

“Saya mahu menjadikan jalan raya ini selamat untuk kanak-kanak dan saya membuat anak saya tersenyum,’’ katanya. -MYNEWSHUB.CC


✍ Sumber Pautan : ☕ SARAWAKIANA

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2qOP22B

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first onKhabar Malaysia


Demikianlah Artikel Pengering Rambut Sebagai Perangkap Had Laju

Sekianlah artikel Pengering Rambut Sebagai Perangkap Had Laju kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Pengering Rambut Sebagai Perangkap Had Laju dengan alamat link https://malaysiaitu.blogspot.com/2017/06/pengering-rambut-sebagai-perangkap-had_4.html

0 Response to "Pengering Rambut Sebagai Perangkap Had Laju"

Posting Komentar

wdcfawqafwef