Akauntan Malaysia Juara Masterchef Australia 2017

Akauntan Malaysia Juara Masterchef Australia 2017 - Hallo sahabat Khabar Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Akauntan Malaysia Juara Masterchef Australia 2017, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Akauntan Malaysia Juara Masterchef Australia 2017
link : Akauntan Malaysia Juara Masterchef Australia 2017

Baca juga


Akauntan Malaysia Juara Masterchef Australia 2017

SEORANG akauntan dari Malaysia, Diana Chan menjuarai program realiti masakan popular, Masterchef Australia 2017 yang merupakan musim kesembilan bagi produksi tersebut.

Episod finale rancangan tersebut disiarkan malam tadi di seluruh Australia, memaparkan Diana menewaskan pesaingnya, Ben Ungermann dalam pertarungan penuh ‘berapi’ itu.

Dengan kemenangan itu, Diana berjaya membawa pulang sebuah trofi, wang tunai A$250,000 (RM848,522) dan mempunyai kolum tulisan sendiri di sebuah majalah masakan.

Diana mempesonakan juri pertandingan dengan menydiakan masakan ikan sambal yang diwarisi daripada resipi ibunya.

Wanita berusia 29 tahun ini dibesarkan di Johor Bahru dan Kuala Lumpur sebelum berhijrah ke Melbourne sejak 10 tahun lalu.

Diana mengulangi kejayaan serupa yang dimenangi juara Masterchef Australia musim kedua iaitu Adam Liaw. Adam merupakan anak jati Pulau Pinang yang turut merantau memulakan kerjayanya di negara Kangaru tersebut. – MYNEWSHUB.CC

Loading...


First Appear On Online News Malaysia

Appear first on Khabar Malaysia


Demikianlah Artikel Akauntan Malaysia Juara Masterchef Australia 2017

Sekianlah artikel Akauntan Malaysia Juara Masterchef Australia 2017 kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Akauntan Malaysia Juara Masterchef Australia 2017 dengan alamat link https://malaysiaitu.blogspot.com/2017/07/akauntan-malaysia-juara-masterchef_25.html

0 Response to "Akauntan Malaysia Juara Masterchef Australia 2017"

Posting Komentar

wdcfawqafwef